måndag 4 juli 2011

Loppistygfynd.

Äntligen har jag kommit iväg på en loppis och fått fynda några fina tyger. Svettigt värre var det idag, men Simlångsdalens årliga loppis vill man helst inte missa. Började med att införskaffa några begagnade leksaker så att resten av familjen kunde roa sig ett tag medan jag kikade vidare i lugn och ro. Här är en bild på vad jag fick med mig hem från tygavdelningen:

Mamma hittar saker åt mig ibland och nedan syns några gamla men oanvända vaxdukar som hon budade hem otroligt billigt (nummer två är markisväv eller liknande). Längst till höger ett kraftigt linnetyg i turkost och brunt som min brors sambo fått och så snällt vidarebefodrat till mig!

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga tyger du hittat!

    //Lina

    SvaraRadera
  2. å vad mycket fint du har fått tag på... nästan lite avis :-)

    SvaraRadera