lördag 18 juni 2011

Till tre syskon.

Sedan jag började jobba har jag tyvärr inte sytt någonting. Lite konstigt eftersom det ändå är på kvällen som jag brukar sy. Men anledningarna är nog att hemmatiden är mindre, man är ute mer när kvällarna är ljusa och barnen somnar senare. Och det är ju så det ska vara på sommaren.
Jag har ändå hittat en bild på några alster jag inte bloggat om. Tre syskon beställde kläder i samma limegröna velour från Stoff och stil. Snurrkjol med mudd (stl 134) till storasyster, resårmjukbyxor (stl 128) till mellanbror och pösiga muddbyxor (stl 92) till lillebror.

1 kommentar:

  1. vilken härlig syskonmatchning...! Tyget var en riktig karamell, och roligt med tre olika modeller!
    Fasar lite inför hösten då jag ska börja jobba på riktigt igen, undra om det blir särskilt mycket gjort då?!

    SvaraRadera